سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جناب ناطق نوری در روز22 بهمن در یکی از شهرهای شمالی کشور ، در جمع مردم سخنرانی کرده و در مجموع به تطهیر چهره و تبرئه نقش امثال خود ، در شکل گیری و ادامه فتنه اخیر پرداخت.

 

ایشان ضمن مثالی فرموده اند : نظام اسلامی مانند یک خیمه است ، عمود این خیمه رهبری است ، مردم خود خیمه و نخبگان و خواص به مثابه آن طناب هایی هستند که عمود خیمه را به چادر متصل و محکم می کنند.
 پس صدمه دیدن این طناب ها همان و بر هم فرود آمدن این خیمه همان! و نتیجه گرفته اند که اگر به هر دلیلی ، تحت هر شرایطی بر دامان کبریایی خواص گردی بنشیند ، چنین و چنان خواهد شد.


من ضمن احترام به سوابق درخشان و پر افتخار ایشان و امثال ایشان ، اعجاب و حیرتم را مخفی نمی کنم از اینکه ایشان و هم اندیشان ایشان در این چند ماهی که کشور و مردم دست به گریبان فتنه ای شوم و سیاه بودند ، آنچنان در برج های عاج شان ، فارغ و آرام به تماشا غنوده بودند که انگار نه انگار !!
البته شاید هم این غنودن و تماشا از نوع لذتی بود که از تماشای حاصل دست رنج ! حادث می شود ! کسی چه می داند ؟ یعلم خائنه الاعین و ما تخفی الصدور ...
اما اکنون که ابر و باد و مه خورشید و فلک به مراد آمده و دوران سکوت و عزلت به سر ، قصد تبیین و رهنمود دادن کرده اند و به واژگونه کردن حقایق دست می زنند. حقایقی که ملت این چند ماه با آن زندگی کرده اند ... سبحان الله !!


حجت ها اتمام شده و پیام ها ابلاغ.


فقط جهت یادسپاری ایشان و حضرات هم اندیشان ایشان باید بگویم ، گرچه گفته اند در مثال مناقشه نیست ، اما بهتر است ایشان به جای رهنمود دادن به مردم مراقب مثال شان باشند تا گمراه شان نکند !
ایشان از خیمه گفته اند و طناب و نظام و خواص و چیزهایی از این قبیل. اما از قضا این خیمه از آن خیمه هایی است که نیازی به وجود طناب ندارد. چرا که عمود خیمه و خود خیمه به هم متصل و یکپارچه هستند و چه جای رابط و نگهدارنده ؟؟


رهبر و رهرو در نظام اسلامی از جنس هم هستند ، دردهای مشترک دارند و افق های واحدی پیش رو دارند. این میان اگر عده ای جنس دیگر یا درد دیگر یا افق دیگری دارند ، اساسا در منظومه رهبری و رهروی نمیگنجند.
همانگونه که این چند ماهه نه تنها در برافراشتگی این عمود متین ، تلاشی نکردند بلکه به گونه ای سلوک کردند که بد اندیشان را در سودای بر هم فرود آمدن این خیمه به طمع انداختند.
بنابرین بهتر است که مثال و خیمه و طناب و عمود و بحث مناط و منوط را واگذارند و در فکر خویش باشند که این بنای بلند و سربلند طوفان دیده است و از این نسیم ها و نیم
نسیم ها و نیمچه نسیم ها گزندی نمی یابد... ان شاالله.


+ نوشته شده در چهارشنبه 89/2/15ساعت 3:27 عصر توسط | نظر