• وبلاگ : اين راه بي نهايت
  • يادداشت : روزي روزگاري
  • نظرات : 9 خصوصي ، 24 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     
    + م.م 
    سلام. البته باعرض معذرت بعدا يادم امد روزي روزگاري را در ميبد يزد بازي کرذه بودند اذر بايجان مربوط به مسافران جاده انار بود هر چند جاي بازي مهم نيست
    پاسخ

    سلام . بله جاش مهم نيست ! ايران بودنش مهمه !

    جزو معدود کارهاي ماندگار صداوسيماست. خوشحالم که تکرارشو چند بار گذاشتند چون وقتي براي اولين بار پخش شد سن و سالي نداشتم و بيشتر عاشق اسب تيتراژ بودم تا خود سريال!!!
    پاسخ

    حالا هم داره شبكه يك پخش ميكنه ... اگه مثل من اهل دغدغه هاي رسانه اي و خصوصا سينمايي هستيد از دستش نديد !

    سلام. ديگه واقعاً داشتم از پارسي بلاگ قطع اميد مي‌کردم! بس که گشتم و وبلاگي پيدا نکردم که ارزش خوندن داشته باشه! اما از اينجا خوشم اومد. ممنون از شما که با اين لباس، فراموش نکرديد به روز باشيد و در سطح جامعه. نه مثل بسياري از بزرگاني که با داشتن اين لباس فاصله مي‌گيرند از همه‌ي روزمرگي‌ها.

    زماني که "روزي، روزگاري" از صدا و سيما پخش شد هنوز طفلي بيش نبودم! اما اين اثر به قدري ماندگار و تاثيرگذار بوده که هنوز هم بسياري از صحنه‌هاي اون برام زنده است و حتي براي عالم کودکي من هم جذاب بود. شک ندارم اگر حتي يک سال درميان اين اثر بازپخش بشه باز هم عده زيادي به تماشاي اون بنشينند.

    پاسخ

    سلام خواهش مي كنم . خوشحالم كه اينطور فكر مي كنيد ... البته ما وب نويسهاي بسيار خوب و پاي كاري اينجا داريم

    دوستش داشتم

    به خاطر همه ي بالا پايين هايش

    نمي دانم چند بار ديدمش ولي هنوز دلم مي لرزد با شکيبايي سر چاه

    ولي هنوز هياجانزده مي شود سر پيچ کوه ها پشت کمين ها

    هنوز برايم مثل يک برش ساده از زندگي تازه است

    پاسخ

    اوهوم ...
    + م.م 
    سلام. اين يکي واقعا عالي بودl
    تماشاي اين سريال مرا به ياد کليدر مي انداخت ونوعي متصل شدن به دنياي شرف ومردانگي نه در قالب جنسيت مردي .بالاخص جاده هاي اشناو کوههاي سترگ اذربايجانچقدر شخصيت ننه جذاب بود چرا حرفي از او نزديد شايد ...از ان زناني که مردندومردانگي را مي اموزند همانطور که فيلم گاو هميشه مي ماند روزي روزگاري هم جز ماندگاران است
    پاسخ

    سلام / فيلم گاو را خيلي دوست دارم و شنيدم و خواندم كه امام خميني هم نظر مثبتي روي اين فيلم داشتند . كليدر را متاسفانه نخوانده ام اما اساسا كارهايي كه فرهنگ اصيل و دست نخورده ايراني را دستمايه قرار مي دهند و بي دخل و تحريف و تصرف آن را روايت مي كنند ، آثار دلچسب و گيرا و مانايي از آب در مي آيند ! چه رمان و چه آثار سينمايي ! ... منظورتون از ننه همون خاله ليلاست ديگه ؟ درسته ، خيلي شخصيت موّثري داشت ! در واقع اون بود كه تونست مراد بيك ، اون راهزن خشن و تندخو و لجوج رو به كسي تبديل كنه كه بره و در كنار ميرزا كوچك خان براي آزادي و فرهنگ و دين مردمش مبارزه كنه !
    + وبگرد 

    حاجي تعجب كردم لينك معرفي تونو توي وبلاگ تخت خواب ديدم.

    ...نميدونم كالرتون درسته كه بريد اون آدماي متهتك و بي عقيده يا نه البت خودتون ميدونيد ...

    در مورد دولت و احمدي نژاد يكم زياده روي نكرديد ؟

    پاسخ

    من هم از تعجب شما تعجب مي كنم ! تعجبتان از كجاست ؟ ببخشيد دوست عزيز ! ولي اون آدمهاي متهتك و بي عقيده كه نميدانم چرا چنين نسبتي به آنها داديد ، دوستان و برادران و خواهران منند ! برادران و خواهران شما هم هستند . اگر به خواهري و برادري قبولشان نداريد لااقل هم نوع من و شما كه هستند ! هان ؟ شما از آنها دور بشويد و آنها هم ! خب آخرش كه چه ؟ ... من بيزارم از اين فاصله ها ! از اين خندق هاي بين مان كه نه ما حفرشان كرده ايم و نه آنها ! پل باش برادر ، براي اين خندق ! ... در مورد دولت معتقدم كه نه ، زياده روي نكردم . فقط سياسي كاري نكردم و نظرم را بخاطر آنها سانسور نكردم ! آنچه را درميابم و در وب خودم گفته ام آنجا هم به عباراتي ديگر گفتم ! دولتي را كه دوستش دارم نقد كردم و مگر مي شود كسي را كه دوستش نداري نقد كني ؟ نقد هميشه خوب است ... هميشه !

    .........مرثيه اي براي يک به اصطلاح کشيش.........
    جديد ترين سروده ي حامد پاسبان
    بي قرار نگاهتان
    پاسخ

    آفرين شاعر ...

    يا رئوف

    سلام/فيلم نامه هاي خوب در صدا وسيما بندرت وجود داره بنظرم در ايران فقط فيلم هاي تاريخي موفق اند يکمم مابقي/ اين سريال رو خيلي دوس داشتم...

    خدا رحمتشون کنه تمام اموات رو

    با اجازه لينکتون کردم

    پاسخ

    سلام ... اجازه ما هم دست شماست ! لطف فرموديد
    + همت 
    عالي
     <      1   2