• وبلاگ : اين راه بي نهايت
  • يادداشت : تقديم به رفقاي بعضاً ارزشي: زرشک!!
  • نظرات : 7 خصوصي ، 50 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4      >
     


    سلام عليکم
    ممنونم از حضورتون
    طاعات و عبادات قبول انشاءالله
    انشاءالله خداوند بهترين تقديرات را برايتان رقم زده باشد

    شرکت در راهپيمايي روز قدس کمترين کاريست که از دستمان بر مي آيد


    خدايا! من کوچکم، ضعيفم، پرکاهي در مقابل طوفان ها هستم.
    به من ديده اي عبرت بين ده، تا ناچيزي خود را ببينم و عظمت و جلال تو را به راستي بفهمم و به درستي تسبيح کنم
    شهيد چمران

    پاسخ

    و عليکم السلام، خيلي متشکر... «مثل چمران بميريد»: امام روح الله
    سلام برادر چه عجب يه سري هم به اينجا زدين چشم به راهتون بوديمطاعات و عباداتتون هم قبول.من شخصا به اين نتيجه رسيدم که سلامت روحي آقاي ده نمکي واقعا دچار مشکلات حاد شدهيه جمله ي معروفي هست که نميدونم کي گفته ولي واقعا گل گفته:اگه ميخواي يه موضوع و مطلب رو خرابش کني فقط کافيه از اون بد دفاع کني!کاري که ايشون با اون واقعيت هاي توي فيلمش کرد کم از اين حرکت نبود واقعا متاسفم براش خدا شفاش بده که بدجور...ملت ما هم که بي جنبه...سينماس ما داريم؟؟؟؟

    پاسخ

    سلام، از شما قبول باشه... سلامت روحي دهنمکي رو که خب من واردش نميشم ولي مطمئنم که نگاهش نسبت به 10-12 سال قبل تغيير زاويه جدي پيدا کرده. حداقل در مورد حساسيت هاي فرهنگيش که مطمئنم اينطوره! دهنمکي نشريه ي فکه و جبهه و شلمچه با دهنمکي اخراجيها خيلي فرق کرده. اون دهنمکي دو آتشه تبديل شده به اين دهنمکي متسامح!
    سلام آقاي فياضي گرامي
    خوشحالم دوباره فعال شديد /طاعات و عبادات قبول
    برعكس خيلي از دوستان ما ديديم
    به نظرم ده نمكي بهتره ديگه سمت اين مدل فعاليت ها نياد
    اخراجي هاي 3 جداي اين قضيه كه شما اشاره كرديد اساسا يك كار هنري نبود
    من شخصا يادگرفتم يكي از مهمترين كارهاي هنر غير مستقيم گويي است و اخراجي هاي 3 سرشار بود از مستقيم گويي آن هم به شكلي مبتذل
    اين روزها دارم سريال 24 را نگاه مي كنم
    مات و مبهوت كه آنها هم فعالند و ما هم فعال

    پاسخ

    سلام برادر بزرگوار؛ طاعات شما هم مقبول... به شدت با نکته اي که در مورد اخراجيها ميفرماييد موافقم! بارها موقع تماشاي 24 و لاست و فرار از زندان و ... از ظرافت و زيبايي ساخت اين مجموعه ها کيفور و هيجان زده شدم. به تعبير شما آنها هم فيلم مي سازند ما هم فيلم ميسازيم!


    salam haj agha

    daset dorost

    gol gofti

    پاسخ

    سلام، زنده باشيد

    سلام حاج اقا/ قبول باشه / مرسي که قدم رنجه فرموديد...

    من اخراجي هاي 3 رو نديدم! ولي کلا به نظرم وضع سينما و تلويزيون خيلي خرابه! اونقدر که به صرف اين که فلان کار فلان جهت سياسي رو داره يا برعکس نميشه در مورد بي فرهنگي هاش و غير مسلموني بودنش اغماض کرد...راستي! اينکه ماها اينقدر سياسي زده شديم خوبه؟ (اين واقعا برام سواله...برخي به شدت بد ميدونن و برخي خوب!گيج شدم والا)

    پاسخ

    عليکم السلام؛ از شمام قبول باشه... سياست زدگي اينش بده که بگيم چون اخراجيها رو دهنمکي ساخته و اون هم که از خودمونه، پس چشمهامون رو به ضعف ها و عيب هاي فيلمش ببنديم و صداشو در نياريم!! آدم صادق و متعهد هرگز نميتونه اين کار رو بکنه، حتي به بهانه ي مصالح سياسي! يعني حداقل من که نميتونم به مصلحتي که باطل رو حق جلوه ميده، ايمان داشته باشم!
    + . . . 

    سلام . . .

    ممنون از پاسخ تون


    پاسخ

    عليکم السلام... خواهش ميکنم

    سلام

    اين مدت که نبوديد جاتون خيلي معلوم بود . امدوارم هميشه با سلامت و پرنشاط باشيد و ما از قلمتون بهره مند بشيم .

    پاسخ

    سلام؛ لطف دارين


    سلام من شما رو واقعا نميشناسم ....البته از آشنايي با شما خرسندم ...

    درباره ي ديدگاه شما در رابطه با فيلم اخراجي ها کاملا و کاملا و کاملا موافقم ...اما به شرط اينکه اين مخالفت با بنيان سينماي ايران نباشد ...البته لازم به ذکر است بنده فيلم مذکور را از خانواده ي سينما نميدانم و به نظر شايد بتوان آن را در خانواده نقد هاي سياسي طبقه بندي کرد...

    التماس دعا در اين ماه عزيز...

    پاسخ

    سلام، من هم از آشناييتون خوشوقتم... البته که با بنيان سينماي کشورم مخالف نيستم. نظرم در مورد سينما رو توي آرشيو «سينما و تلوزيون» مي تونيد مطالعه بفرماييد... بله من هم اين اثر رو «فيلم» به معناي سينماييش نميدونم، همونطور که از اين دست آثار که نميشود اسم فيلم رويش گذاشت در سينماي ايران فراوان اندر فراوان است اما با تم و پيام اصلي سياسي_اجتماعي اخراجيها موافق هستم... ما هم ازتون التماس دعا داريم
    + صبا 


    سلام عليكم.

    مگه ده نمكي از جنگ دور بوده؟!!!!!!!!!!!

    پاسخ

    سلام؛ نه نه، منظور من از اون جمله مسعود دهنمکي نبود. اتفاقا فکر ميکنم دهنمکي در روايت اخراجيها تا اونجا که به خود جنگ و حال و هواش مربوط ميشد، تصوير منصفانه و صحيح (و البته سطحي) از دفاع مقدس به نمايش گذاشت.
    سلام
    بسيار متين نوشتيد.
    وقتي به دوستان مون مي گفتيم ما اخراجي هاي 3 رو تحريم کرديم و نمي ريم، با تعجب به ما مي گفتن چرا؟ شما که سبز نيستيد. بالاخره يکي پيدا شد حرف دل ما رو زد. ولي کو گوش شنوا؟!
    پاسخ

    سلام، ممنونم.... احتمالا اون دوستاني هم که از نقد مسائل اخلاقي و شکسته شدن حريمها در اخراجيها صرف نظر کردن، دليلشون همين بوده که چون ما و اخراجيها از جهت سياسي همنظريم پس چشمهامون رو ببنديم!! اما من فکر ميکنم اتفاقا به همين دليل که پيام اصلي اخراجيها تا حدودي پيام قابل دفاعي هست و حرف جبهه ي بچه هاي ارزشي هم هست، بايد حساسيت مون نسبت به مسايل اخلاقي توي اين فيلم بيشتر از ساير آثار باشه!
    ما به چشماي ريزبين شما اعتماد ميكنيم و خودمون اخراجي هاي3 رو نمي بينيم اما ميشه حدس زد بعد از 1 و 2 چه اتفاقي افتاده.
    شايد فهم من محدوده اما به نظرم خيلي وقت بود كه از تلوزيون سريالي كه بجز سرگرمي بچه گانه يا حتي خستگي حرفي براي گفتن داشته باشه پخش نشده بود.
    خيلي وقت بود كه فيلمهاي مبتذل سينما حوصله اي واسه فيلم ديدن نذاشته بود. حالا هم كه 2تا برنامه بدردبخور ساخته شده ...
    پاسخ

    البته عقل کل جان، من فکر ميکنم نقدي که از جهت حريم هاي اخلاقي به ورود آقايان ممنوع و ساختمان پزشکان ميشه، واقعا نقدهاي واردي هستند. من فعلا به يک بام و دو هواي بعضي از دوستان خودم معترضم


    سلام نماز و روزه ي شماهم قبول درگاه حق تعالي

    برادر افتخار مي كنم كه هيج كدوم از اين اراجيفو نديدم و اساسن وقت قيمتي ام را پاي برنامه هاي مبتذل سيما و سينما نمي گذارم و جالب اينكه كساني گلويشان را براي بي اخلاقي دراين مملكت پاره مي كنند كه خبر دارم هركدوم ازاين فيلمها را 2 بار ديده اند و الخ

    مويد باشيد

    پاسخ

    سلام، ممنونم... بهتون حق ميدم دلتون نخواد توليدات سيما و سينما رو ببينيد ولي شخصا نميتونم نسبت به اين توليدات بي تفاوت باشم. بهرحال اين آثار دارن توي کشور من توليد ميشن و مردم کشور من دارن اين آثار رو ميبينن و ازش تاثير ميگيرن و متاسفانه يا خوشبختانه تاثير اين آثار روي فرهنگ مردم من گاهي خيلي عميقه... خب نميشه نسبت به اين آثار بي تفاوت بود و اين وسط جاي وجدان و همت بعضياس که خيلي خاليه
    + . . . 

    باسلام؛
    جسارتا سوالي واسم پيش آمد که شايد ذهن ديگر بازديدکنندگان رو هم درگير کرده باشه!شايدا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    منظور اين جمله"اين راه بي نهايت است" در تيتر اول وبلاگ تون چيه؟

    مربوط به اون تصويره!؟ يا که بالاخره معرّف راه دنياست يا آخرت يا . . .!؟؟؟

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    جهت ديد جوابتون به وبتون سر ميزنم(اگه دوست داشتيد همينو عموميش کنيد)

    پاسخ

    سلام؛ سوالتون از اون سوالايي بود که من دوست دارم... اسم وبلاگ از اين بيت جناب حافظ وام گرفته شده: از هر طرف که رفتم جز وحشتم نيفزود / زنهار ازين بيابيان، وين راه بي نهايت... ”اين راه بي نهايت” استعاره ايست از جاده اي که ما آدمها بايد طي کنيم. جاده اي به سمت ابديت و جاودانگي. و گريزي هم از رفتن اين مسير نداريم. اين مسير از دنياي کوچيک و محدود مون آغاز ميشه و به دنياي اسرارآميز و ابدي بعد از مرگ ميرسه ولي بهش ختم نميشه... سفر ما هرگز پاياني نداره! ما مسافران ابديت هستيم... اين راه بي نهايت، استعاره از راه پر گردنه و پر خوف و خطريه که بايد براي ساختن يه دنياي خوب و بعدش بدست آوردن يه آخرت خوب، ازش عبور کنيم. اين راه بي نهايت، مسيريه که بايد براي انسان بودن طي کنيم... يه راه طولاني و پر رمز و راز و هيجان انگيز؛ شرط اين رهروي هم اينه که اهل سفر و پويش باشيم نه اهل ماندن و سکون!

    سلام استاد

    باز هم زديد وسط هدف!

    دغدغه هاتون به دل ميشينه. کاش قلبها تکون مي خوردن

    پاسخ

    عليکم السلام؛ محبت داريد


    سلام

    الحمدلله که ما کلن سينما رو مثل خيلي چيزهاي ديگه بوسيديم گذاشتيم کنار(عطف به پست قبل!!)

    ولي واقعععععا چطوز دلشون مياد پشت سر ساختمان پزشکان و خانم شيرزاد اين حرفها رو بزنن؟
    پاسخ

    سلام؛ آره واقعـــــــــــــــــــــــــــــــاً :دي
     <      1   2   3   4      >