• وبلاگ : اين راه بي نهايت
  • يادداشت : براي رضا اميرخاني که دوستش دارم
  • نظرات : 15 خصوصي ، 67 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3   4   5      >
     

    نويسنده اي که همه شخص اولهايش شخصيت خودش هستند و نميداند با شخصيتهايش چه کار کند بنابراين همه را سربه نيست ميکند! اين آقاي اميرخاني است
    پاسخ

    نمي دونم...
    سلام...مطلبتون بسيار به جا و شايسته بود...من دقيقا نميدونم آقاي امير خاني چي گفته...گرچه شما صحبتاشو منتقل کردين...
    اما راجع به امثال گ.ف ديگه فکر کنم جاي حرف نميمونه...تو بهترين شرايط بودن و جزو بازيگراي مطرح محسوب ميشدن و الحق استحقاقشم داشت{البته اون موقع نه الان} اما الان که ديگه احکام خدا رو زير پاش له کرده به نظرم جاي دفاع نداره اصلا و ابدا...
    پاسخ

    سلام... دقيقاً!
    هوالمستعان؛

    سلام آقامحمّــد؛
    استفاده كرديم از متن به‌جا و زيبايت!



    يا علي.
    پاسخ

    سلام، لطف فرمودين...

    حاج آقا نظر ندادين!خوشحال ميشيم.ياعلي

    پاسخ

    استفاده كرديم... چشم
    سلام حاجاقا شما مايه ي افتخارين.عاشق قلمتونم.
    پاسخ

    سلام... لطف دارين
    يعني چطوري مي شه که من اينجا نظر گذاشتم اما نيست؟!
    پاسخ

    هست، اما خب تا بيام و بخونم و پاسخ بدم، يه كم زمان ميبره... :))

    سلام

    دوست دارم تحليل و نظر شما رو راجع به کتاب نفحات نفت اقاي اميرخاني بدونم.

    امکانش هست لطفا؟!

    پاسخ

    سلام، متاسفانه اين كتاب رو دقيق نخوندم! يه تورّقي كردم كه خب نميشه مبناي اظهار نظر منصفانه در موردش باشه... شرمنده

    سلام.آقا ما يه مطلب در مرد امير خاني نوشتيم.با عنوان خوب،بد ،زشت اگه مايل بودين بخونيد.تقريبا حرفاتون درسته ولي نميشه واقعا اميرخاني رو از دايره خودي ها انداخت بيرون..يني حيفه.عينهو سيد مهدي شجاعي که به احمدي نژاد نامه زدو مثلا آقا چجوري با مجيد مجيدي بعد از انتخابات برخورد کرد..به نظرم ما بايد مثل آقا رفتار کنيم.

    پاسخ

    سلام، بارها و بارها به دوستان گفتم كه هرگز و هرگز و هرگز اميرخاني را از دايره ي خودي ها بيرون نميدانم! سيد مهدي شجاعي كه جاي خود دارد...


    سلام

    چرا ما ها اين شکلي رفتار مي کنيم؟به محض اينکه دل سيد مهدي شجاعي يا رضا داوري يا اميرخاني که اينقدر براي انقلاب و نظام ارزشمندند مي گيرد چنان با لگد پرتشان مي کنيم بيرون و آن طرف دشمن ما اينقدر زرنگ است که وانمود کند اينا از خودشونند و گاهي اين رانده شده ها پناه ببرند. حقمان است که ستاره هايمان را خودمان حرب لمن حاربکم مي اندازيم دور .گمان نکنم پيامبر و ائمه با اهلشان اينقدر اشدا علي الکفار بودند.دل همه مان گرفته، نگرفته؟همه مالن حس مي کنيم سکوتي که به نفع نظامن کرديم به نفع کسان ديگري شد و شايد اگر دهان باز مي کرديم مي شد آب کثيف لگن را ريخت و بچه را نگه داشت.اميرخاني ارزان نفروشيم،به حرفي که شايد هم حق دارد بزند.از بي عرضگي ماست که مي دزدندش وگرنه من مطمئنم مال ماست و حرفش را اتفاقا ما بايد بشنويم، بپذيريم يا پاسخ دهيم.

    پاسخ

    سلام عزيز! من نمي فهمم يعني چه كه شما مي فرماييد «به نفع نظام سكوت كرديم!!» مگر آقا بارها و بارها در روزهاي فتنه به اونهايي كه تربيون داشتند نفرمودند سكوت نكنيد؟ نفرمودند موضع گيري كنيد؟ بهرحال يا معتقد به «ولي» هستيم يا نيستيم ديگه! اگه به تشخيص خودمان بيشتر از تشخيص آقا اعتقاد داريم، پس ديگه افه ي «ره بر» آمدن مان چيست؟ من از بُن دندان فكر ميكنم اميرخاني مال ماست و يه خط از نوشته هايش را به آثار امثال م.د نمي فروشم! مي فرماييد اميرخاني حق دارد بگويد و او و حرفهايش مال ماست. بسيار خب! منم معتقدم هست. پس اجازه بدهيم بين ما كه خودي هستيم اين بث و شكوي ها طرح بشود. نميدانم چرا از اين پست تعبير به «با لگد پرتاب كردن اميرخاني و سيد مهدي شجاعي» كرديد. به دوست ديگري هم گفتم كه اگر من اين عزيزان را از دايره ي ولايت و ارزشها خارج مي دانستم، قطعا نحوه ي مخاطبه با آنها طوري ديگري مي بود

    يک روز ملا نصر الدين براي تعمير بام خانه خود مجبور شد، مصالح ساختماني را بر پشت الاغ بگذارد و به بالاي پشت بام ببرد. الاغ هم به سختي از پله ها بالا رفت . ملا مصالح ساختماني را از دوش الاغ برداشت و سپس الاغ را بطرف پايين هدايت کرد.
    ملا نمي دانست که خر از پله بالا مي رود، ولي به هيچ وجه از پله پايين نمي آيد. هر کاري کرد الاغ از پله پايين نيآمد. ملا الاغ را رها کرد و به خانه آمد که استراحت کند. در همين موقع ديد الاغ دارد روي پشت بام بالا و پايين مي پرد. وقتي که دوباره به پشت بام رفت، مي خواست الاغ را آرام کند که ديد الاغ به هيچ وجه آرام نمي شود. برگشت.
    بعد از مدتي متوجه شد که سقف اتاق خراب شده و پاهاي الاغ از سقف چوبي آويزان شده، و سرانجام الاغ از سقف به زمين افتاد و مرد!
    ملا نصر الدين با خود گفت لعنت بر من که نمي دانستم اگر خر به جايگاه رفيع و بالايي برسد هم آنجا را خراب مي کند و هم خودش را از بين مي برد.
    پاسخ

    تمثيل تان البته در جاي خود نكته هاي فراوان دارد اما هرگز اميرخاني رو سزاوار اين تمثيل نميدونم


    دمت گرم و سرت خوش باد...

    (اين هم به خاطر متنتون بود و هم در ادامه ي شعرتون که هوا بس ناجوانمردانه سرد است...آآآآآآآآآآي ... بعدش اينه!)

    خيلي تناسب خوبي ايجاد شد! خدا رحمتت کنه اخوان!

    پاسخ

    استاد بي بديل پارسي، اخوان بزرگ... خدايش بيامرزاد... ممنونم
    درد را از هر طرف که بخواني درد است
    :)
    پاسخ

    :))
    البته نبايد عملکرد سوء دولت با نيروهاي علمي و نابغه رو انکار کرد. طوري وانمود نکنيم که همه ي برگزيدگان نخبه ي دانشگاهي اعم از دانشجو و استاد بسيجي و جان بر کف نيستن. طوري وانمود نکنيم که مغرضانه نوابغ رو انتخاب نمي کنيم. طوري وانمود نکنيم که معيار ما براي نبوغ همدلي سياسي هست نه توان علمي. برادر عزيز از ماست که بر ماست.
    پاسخ

    البته كه همه ي برگزيدگان نخبه ي دانشگاهي اعم از دانشجو و استاد بسيجي و جان بر کف نيستن!! البته که مغرضانه نوابغ رو انتخاب نمي کنيم!! البته منم فكر ميكنم از ماست كه برماست اما نه با رويكرد شما.


    سلام با "سو استفاده از کوروش کبير چرا و چگونه ؟" به روزم
    منتظر نظرات ارزشمندتون هستم .

    پست بامزه اي بود ولي فکر کنم براي اونايي که زياد اخبار گوش نميدن يکم گيج کننده ست . بهتره توضيحي بدين که آقاي امير خاني کي گفته من آدم سياسي اي نيستم و قبلش چه حرفاي سياسي اي زده بوده ؟ اصلا اين آدم کيه ؟

    پاسخ

    سلام؛ بامزه بود؟... خب اين زياد به اخبار ارتباطي پيدا نميكنه و اونهايي كه كمي در جريان مسائل مربوط به فرهنگ و سياست باشند معمولا در جريان اين مسائل قرار مي گيرند
    سلام
    بسيار جالب و منصفانه بود استفاده کردم
    شاد و موفق باشي
    بمنهم سربزنيد و از نظرات ارزنده خود بهره مندم سازيد

    پاسخ

    سلام؛ ممنونم، چشم
       1   2   3   4   5      >