سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با خودم بنا گذاشته بودم این ماه رمضانی سرم به کار خودم گرم باشد و حواسم به حال وهوای این ماه مبارک مشغول.
نمی خواهم بگویم بنایم را نادیده می گیرم که نمی گیرم ، که نگرفتم ، که ان شاالله نیتم از نوشتن این پست همان حال و هوای معنوی این ماه مبارک باشد:


در همه جای دنیا روال عادی و قانونی دستگاه قضایی اینست که وقتی یک متهم یا مجرم در مورد افراد دیگر مطالبی را له یا علیهم طرح می کند، افراد مورد نظر احضار و از آنان در مورد ادعاهای متهم یا مجرم بازپرسی می شود ، در همه جای دنیا . حتی دیشب با عده ای از رفقا در مریخ و مشتری هم که صحبت می کردم می گفتند آنجا هم همینطور است !! ؛


جلسه چهارم دادگاه متهمین حوادث اخیر برگزار شد و متهمان در مورد « برخی افراد » اتهاماتی را طرح کردند که مو بر تن هر ایرانی سیخ میکند. این « برخی افراد » که از قضای روزگار بدون هیچ گونه مزاحمت دستگاههای مسئول آزادانه برای خودشان می گردند ، در پاسخ به اتهامات طرح شده ، تنها به صدور تکذیبیه هایی خونسردانه بسنده کرده اند.
انگار که مثلا در مورد آنان گفته شده مدادپاک کن پسر همسایه بغلی را کش رفته اند !!


همه ما ایرانیان قلبا دوست داریم دامن هر ایرانی از این گونه جرایم سیاسی-امنیتی که تعفن چندش آور خیانت دارد ، پاک و مبرا باشد. این رفع اتهام خواست قلبی همه است اما این مسئله تنها در صلاحیت دستگاه قضایی است نه خود افرادی که خودشان در مظان اتهامند ، آنهم با یک تکذیب ساده !!


قرائنی هست که باعث خوش بینی و امیدواری به طی روال قانونی و اجرای عدالت در مورد همه است. امیدوارم که این امیدواری ابتر نماند ان شاالله.


+ نوشته شده در چهارشنبه 89/2/15ساعت 4:13 عصر توسط | نظر