سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سردار رادان دیروز گفتند نیروی انتظامی در یک هفته قبل با هدف جدا شدن صف اغتشاشگران از مردم با بی نظمی ها و التهابات اخیر با حوصله و تامل برخورد نمود و پس از این چون صف مردم از اغتشاشگران جدا شده نیروی انتظامی بنا به وظیفه ذاتی خود با تجمعات غیر قانونی برخورد شدید خواهد کرد.


با توجه به فرمایشاتی که رهبر فرزانه در چند نوبت خطاب به مردم و کاندیداها داشتند گمان بر اینست که براستی مردم به فرمایشات ایشان توجه کرده و و خواهان پیگیری اعتراضات خود از راههای قانونی هستند و همانطور که سردار رادان گفتند مردم صف خود را از صف اغتشاشگران جدا نموده اند .


در این میان اما گویا مهندس موسوی نه تنها در مقابل رای اکثریت در انتخابات ریاست جمهوری تواضع نکرده است بلکه به جو عمومی ایجاد شده در بین هوادارانش نیز که خواهان پیگیری ادامه اعتراضها از مسیر قانونی هستند ، بی اعتنایی میکند. شب گذشته بود که موسوی بار دیگر یکی دیگر از بیانیه هایش را صادر کرد و در آن به تصریح و تلویح ، همه مسئولین نظام را به  دست داشتن و صحه گذاردن بر تقلب در انتخابات متهم کرد و بار دیگر نوع نگاه خود و میزان پایبندی و التزام عملی به ولایت فقیه را نشان داد.


برای ایشان بسیار جای تاسف است که  نصایح مشفقانه رهبر فرزانه را در جلسات خصوصی و عمومی خطاب به شخص خودش شنید و نشنیده گرفت ! بسیار جای تاثر است که توصیه های پدرانه و دغدغه های رهبری معظم را در خطبه نماز جمعه این هفته شنید و نشنیده گرفت !
لا حول و لا قوه الا بالله ! کجاست آن نخست وزیر اورکت پوش سالهای دفاع مقدس ؟
کجاست آن موسوی متعهد که میگفتند محبوب امام ! بود ؟ کجاست آن نامزد ریاست جمهوری که مدام از امام میگفت و از دغدغه اش برای اجرای قانون هشت ماده ای امام ؟ چه بر سر آن موسوی که در بیانیه هایش آرمانهای امام و انقلاب را قافیه قرار داده است، آمده ؟
براستی موسوی ، روحی اینچنین گستاخ و هنجار ناپذیر را کجا پنهان کرده بود ؟ 
اینچنین که او خود را مینمایاند اگر بر فرض که ایشان اعتماد ملت را کسب میکرد و رییس جمهور ملت میشد ، آیا ما باید دوباره شاهد تنشها و فضا سازی های نخست وزیر سابق می بودیم ؟ آیا باید شاهد تنگناها و منگنه هایی می بودیم که ایشان برای رهبر امروز و رییس جمهور دیروز خود ایجاد میکرد ؟


به نظر میرسد موسوی هنوز صف خود را از اغتشاشگران جدا نکرده و مشتاق است که با صدور بیانیه های تحریک کننده، جو عمومی را ملتهب نگاه دارد تا از این اهرم فشار ( و نه با ساز و کار قانونی ) به هدف خود که همانا ابطال انتخابات است ، برسد.
گرچه میزان توجه ایشان به مواضع رهبر فرزانه تابحال برای همه روشن شده ! اما بهرحال ایشان باید توجه کند که رهبری فرمودند بدعتها پذیرفتنی نیست و تنها راه قانون است و بس.


من از از اعماق دلم امیدوارم ایشان و کسانی که به ایشان مشاوره ( بخوانید :خط ) میدهند در مقابل نظر رهبر و ملت فروتنی کنند و همان چیزی بمانند که تابحال بودند .
مردم ما از اول انقلاب تابحال ورشکسته های سیاسی زیادی را دیده اند و گمان نمیکنم کسی دلش بخواهد دوباره این ماجرای تکراری را مشاهده کند.

هوالذی انزل السکینه فی قلوب المومنین ... بگذارید آرامش الهی بر آسمان دل مردم سایه بیندازد.


+ نوشته شده در چهارشنبه 89/2/15ساعت 4:16 عصر توسط | نظر