سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قارون که پای ثابت دعوت های موسی است ، وقتی کار دینداری به جاهای باریک می کشد و هنگام آن می شود که باید بر خواهش های دل پای بگذاری و بگذری ، از موسی فاصله می گیرد و در صف مقابل او قرار می گیرد.موسای کلیم از دنیا می رود و همسرش در کار وصی او ، هارون ، جدال و جدل می کند.
محمد رسول الله از دنیا میرود و همسرش در کار وصی و ولی او فتنه می کند. منافقان دیروز و غاصبان امروز بر منبر پیامبر تکیه می زنند. صحابه پر سابقه ، بعد از رحلت پیامبر کر و کور ولال اند که برکنارند از هر حرکتی و کلامی در دفاع از ولایت امیرالمومنین.
زید بن ارقم ها و انس بن مالک ها و ... بعد از رحلت پیامبر همگی مرده اند ، اگر چه تاریخ بگوید که تا سالها بعد در این دنیا زندگی کرده اند.
زبیرها و طلحه ها دقیقا آن هنگام که باید پای بر خواهش های نفس بگذارند ... نمی گذارند و بر امام خود خروج می کنند.
اگر ملاحظاتی در بین نبود _ هنوز مرددم که مراعات این ملاحظات را بکنم یا نکنم _ نام تک تک صحابه بزرگی را که از همراهی با پیامبر آبرو یافته و این آبرو را ذره ای برای دفاع از امیرالمومنین خرج نکردند ، می آوردم. اما اینرا بی هیچ ملاحظه ای می گویم که خداوند آن همه سابقه را از آن صحابه ، حتی با پشیزی برابر نمی کند!


...


امام روح الله که بود ، همه یار امام بودند ، صحابه بودند اما ... فلولا انت یا علی لم یعرف المومنون بعدی.
آنان که در کنار امام آبرو و مقبولیتی یافته بودند ، هنگام آن رسیده بود که پای بر خواهش های نفس بگذارند ... و نگذاشتند و نگذاشتند و نگذاشتند و فتنه به پا کردند.
از تظاهر به امام امام کردنشان مشمئز بودیم تا اینکه به پاره کردن عکس و نام و راه امام رسیدند و دست آخر هم دو دستی خاک رسوایی به سر کردند و بر آفتاب سیمای نورانی سیدالشهدا ، خاک ریختند : از ( حسبنا کتاب الله خلیفه ) به ( لاخبر جاء و لا وحی نزل ) یزید رسیدند.


جنبش موسوم به سبز اگرچه در آغاز بر بستری از اعتراضات سیاسی شکل گرفت ، اما ماهیت سکولار خود را در پس پرده ( جنبش اعتراض مسالمت آمیز مردمی ) پنهان کرده بود.
آرام آرام که ماهیت این جنبش بروز می کرد ، مردمی که انگیزه اصلاح و اعتراض مسالمت آمیز و بهبود اوضاع داشتند ، آنرا شایسته همراهی ندیدند ، و این جریان ماند و سرانش و اندک جماعتی که اعتقادی به جمهوری اسلامی ایران نداشتند.
امروز این فتنه به اصل خود باز گشته است. جریان موسوم به سبز تبدیل به جریانی ضد دینی و سکولار شده است. اگرچه سران فتنه ، این جماعت هتاک و جسور را که به سیدالشهدا توهین میکنند و به اصل ولایت مرگ می فرستند و سیاهه های عزای امام حسین را به آتش می کشند و نمازگزاران ظهر عاشورا را به باد کتک و ناسزا می گیرند ، عزاداران اباعبدالله !! بنامد.


وای از این همه نفاق مشمئز کننده ! زمستان رفتنی است و بهار آمدنی و سیاه رویی دنیا و آخرت نصیب اهل فتنه و نفاق خواهند ماند.


+ نوشته شده در چهارشنبه 89/2/15ساعت 2:48 عصر توسط | نظر