سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 به این خبر دقت کنید :

(تهیه کننده فیلم‌های «ارباب‌ حلقه‌ها» و «ماتریکس» قصد دارد تهیه‌کنندگی فیلمی داستانی درباره زندگی حضرت محمد (ص) را با همکاری قطرفیلم مدیا بسازد.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، آغاز ساخت فیلم حضرت محمد (ص) از سال 2011 خواهد بود. این فیلم به زبان انگلیسی و با همکاری «باری.ام اسبورن» تهیه‌کننده فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» و«ماتریکس» ساخته خواهد شد. 
فیلم حضرت محمد (ص) به زبان انگلیسی و برای مسلمانان سراسر جهان ساخته خواهد شد. به گفته «المور» تدوین و صداگذاری این پروژه بزرگ سینمایی در استودیوهای امریکا و انگلیس انجام خواهد شد.
این کمپانی در جلسه‌ای که روز 31 اکتبر با دست‌اندرکاران و تهیه کننده این فیلم داشتند برای آغاز این پروژه عظیم سینمایی مبلغی حدود 200 میلیون دلار تخمین زده‌اند.
النور در رابطه با بازیگرانی که برای بازی به این پروژه دعوت می‌شوند گفت: قطعا از بهترین استعدادهای سینمای جهان برای حضور در فیلم داستانی حضرت محمد (ص) استفاده خواهد شد.
کمپانی فیلم قطرمدیا امسال بودجه‌ای را برای اجرای پروژه‌های بین‌المللی و بزرگ در حوزه فیلم‌های سینمایی و انیمیشن در نظر گرفته است. فیلم داستانی حضرت محمد (ص) سال 2011 با همکاری «باری اسبورن» یکی از موفق‌ترین تهیه‌کنندگان هالیود ساخته خواهد شد. ) انتهای خبر


 حاشیه :


البته قبول دارم که کار تهیه کنندگی یا کارگردانی یا بازیگری در نظر آنها یک کار حرفه ای است و بهرحال آنها کارشان را انجام می دهند. اما اگر هم فکر کنیم هیچ نظام عقیدتی برای خودشان ندارند کمال سادگی است.
کسی که فیلم ماتریکس را با آنهمه اشارات و تصریحات و نمادهای صهیونیستی و رویکرد نسبی گرایی می سازد چطور به داستان زندگی پیامبر ما علاقمند شده است ؟؟
آیا این تهیه کننده سرشناس هالیوودی از روی علاقه و صداقت به زندگی پیامبر می پردازد؟؟ پیامبری که در هالیوود ، او و امتش را وحشی و بدوی و دین او را دین خشونت معرفی می کنند !
مطمئنا از تولیدات هالیوود ، این غول جادوگر و افسونگر ، چیزی به مخاطب عرضه نخواهد شد که به سود مسلمانان و دین اسلام تمام شود . چون پروسه ای که اکنون هالیوود دنبال می کند پروسه ( اسلام هراسی ) است. خصوصا بحث فیلم های آخرالزمانی که جای خود دارد.
هنوز یادمان نرفته در فیلم محمد رسول الله _ با تمام حسن و زیبایی هایش _ حتی از یک اشاره کوچک به نقش یهودیان حجاز در آزار و اذیت پیامبر و جنگهایی که برای ایشان بوجود آوردند ، دریغ شد.


خدا می داند اینبار چه روایتی از زندگی نورانی پیامبر در انتظار مخاطبان است.


+ نوشته شده در چهارشنبه 89/2/15ساعت 3:36 عصر توسط | نظر