• وبلاگ : اين راه بي نهايت
  • يادداشت : هيفاء وهبي و خانه سينما و باقي قضايا !
  • نظرات : 23 خصوصي ، 86 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     


    سلام...
    عيدتون مبارك[گل]


    ...پست جالتون رو خوندم و چند مطلب به نظرم اومد كه بگم... اينكه فرموده بوديد در همه جا انتظار سياست زدگي هست الا در حوزه ي فرهنگ ، كاش اينطور بود ، اما امروزه كجاي اين كره ي خاكي هست كه خبري از سياست بازي نباشه ! خبري از فرهنگي نباشه كه غلام حلقه بگوش سياسته !

    ....شما حالا از ارغوان رضايي گفتيد و از "گ.ف" ،‌پس خدا به داد برسه، روزي كه قلم به دست بگيريد و بخواهيد به نقد "سي نما" بپردازيد...آن هم نه سي نما ي آن هشت سال نه ! همين سي نماي آقايان ...حالا ديگر نمي گويم فيلم "دموكراسي در روز روشن" ، "بعد از ظهر سگي سگي " و "افراطي ها "... و .... و ....

    اين سياست يك بام و هزار هوايشان است كه آدمي را هوايي مي كند ... اما كاش حالا كه قرار است فرهنگ غلام سياست باشد ، اي كاش در خدمت سياست خودمان بود ،‌نه اينكه در خدمت سياست هاي ضد ديني !

    فيلم هايي كه در آن به راحتي به حجاب ، ر وحاني ، فرهنگ حزب اللهي ها و ... توهين مي شود در درجه ي اول دودش به چشم خود اين عزيزان مي رود ،‌يك زماني با اكران فيلم "علي سنتوري" موافقت نشده بود اما حالا اين افتضاحي كه در اين فيلم هاي اكران شده ي جديد ديده مي شود به مراتب آسيبش بيشتر از آن فيلم است...

    ....وقتي رژيم صهيونيستي بيشترين هزينه هايش براي بخش فرهنگي است ....!!!


    ....وقتي ما هنوز گرفتار حزب خودمان هستم و قلبمان براي حزب مي تپد نه ايران اسلامي عزيز...!!!!


    ...وقتي به راحتي فرهنگ دوست دختري و پسري را براي جوانان عادي مي كنند ... در همين تلويزيون خودمان آن هم در مذهبي ترين فيلم هايشان يعني در ماه مبارك رمضان ...!!!!


    --------------
    و العاقبة للمتقين
    ياعلي[گل]...

    پاسخ

    سلام . ممنوم از نظراتتون ... و العاقبة للمتقين