• وبلاگ : اين راه بي نهايت
  • يادداشت : ما تبهكارتريم يا ف.ا.ح.ش.ه ها ؟؟
  • نظرات : 13 خصوصي ، 94 عمومي
  • پارسي يار : 7 علاقه ، 7 نظر
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام
    اين روزها داشتن يک دوست مخالف متخلق به اخلاق نيکو و ادبيات محترمانه و سواد بالا و صبر زياد اونقدر برام غير قابل باوره که هنوز نمي تونم به حضور شما در خانه’ مجازي خودم يقين پيدا کنم ! اما انگار جنس کميابي قسمت من شده است!
    من واقعا از آشنائي با شما خرسندم و قطعا در آينده بيشتر از همراهي تان استفاده خواهم کرد .
    اما در مورد فرمايشات شما بايد به ياد داشته باشيم که من دانش آموخته’ فلسفه هستم و شما کلام . اين دو قابل جمع نيستند . جزميت حکم شما مربوط به نگاه شماست و من معتقدم چون مبناي مشترک در اين بحث نداريم بايد به اشتراکاتمان اکتفا کنيم و دنبال دوستي هاي جديد باشيم .
    خوشحالم کرديد .
    پاسخ

    از حسن ظنتون متشکرم من هم به فلسفه علاقمندم . فلسفه و کلام به عقيده من همزاد همند ! اما به نظرم گرانيگاه تفاوت نگاه هاي ما مربوط به اين نيست که من متکلمم و شما فيلسوف !مسئله در اينست که فلسفه اسلامي ( يا فلسفه مسلمانان ) با فلسفه غرب زاويه نگاهي متفاوت دارند !اما با شما موافقم که بر اشتراکاتمان تکيه کنيم .ارادتمان دو چندان شد : شاعر بوديد و اکنون دانستم که فيلسوف هم هستيد. فلاسفه هم از نگاه من پيامبراني دردمند و دغدغه مند هستند و درد و دغدغه ، تنها در دل كساني است كه بر زندگي سوارند و نه زندگي بر آنها ! و شما نيز هم شاعريد و هم فيلسوف ! پايدار باشيد