• وبلاگ : اين راه بي نهايت
  • يادداشت : حاتمي کيا ؛ ققنوس به گل نشسته سيد مرتضي آويني
  • نظرات : 15 خصوصي ، 156 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مسلمان سبز 

    من مدعي نيستم که وجه غالب جريان سبز اسلامي است. بر عکسش را هم نمي توانم ادعا کنم چون آمار قابل استنادي در اختيار ندارم.

    امّا براي خودم و بزرگان جريان سبز مبارزه با ستم مهم ترين مستند اسلامي است.

    ((رسوايي روز عاشورا))

    من در روز عاشورا حضور داشتم و هيچ رسوايي از سوي سبزها نديدم. در فيلم ها و عکس هاي موجود هم هتک حرمتي به شعائر ديني از سوي سبزها نديدم.

    شما اگر عکس يا فيلمي در اين باره ديده ايد براي من لينک کنيد.

    ((آتش زدن مسجد))

    گويا منظور شما مسجد لولاگر است. احتمالا شما نديده ايد فيلمي را که در آن عده اي ملبس به لباس بسيجي و يک نفر لباس شخصي از بالاي مسجد در حال شليک به مردم معترض اند.

    ان شاء الله که فيلتر شکن داريد و خواهيد ديد. اگر اشتباه از من بود اصلاح بفرماييد. لينک طولاني مي شد. خودتان زحمت يک جستجو در گوگل در را بکشيد: شليک + لولاگر

    پاسخ

    (من مدعي نيستم که وجه غالب جريان سبز اسلامي است. بر عکسش را هم نمي توانم ادعا کنم) اتفاقا من با قاطعيت ميگويم كه ماهيت غالب اين جريان غير اسلامي است ! دليلش هم خود شما هستيد كه با وجود ادعاي مسلماني ، در الفباي مسلماني آگاهي نداريد و دچار سوءتفاهم و سوءبرداشت هستيد . و البته اين ادعا را به تجربيات و مشاهدات خودم هم مستند ميكنم // تعجب نميكنم كه از يادآوري روز عاشورا احساس شرم نكنيد ! من به جاي شما غرق شرم مي شوم !! از كي آتش زدن پرچم عزا و سوت كشيدن و كف زدن در روز عاشورا ، مصداق اقامه عزاي سيدالشهدا و تعظيم شعار شده است ؟ راستي مي شود تعبير و تعريفتان را از «شعائر ديني» بفرماييد تا ما هم مستفيض شويم ؟؟ ..// مسجد لولاگر !! بسيج !! لباس شخصي !! تيراندازي به مردم معترض !! چه عبارات نخ نما شده اي ! چيز ديگري براي فرافكني دست و پا كنيد !