• وبلاگ : اين راه بي نهايت
  • يادداشت : حاتمي کيا ؛ ققنوس به گل نشسته سيد مرتضي آويني
  • نظرات : 15 خصوصي ، 156 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مسلمان سبز 

    ((سوزاندن عکس امام))

    خوشبختانه فيلم اين رفتار موجود است. اولا فاعل آن مشخص نيست. ثانيا به فرض که از معترضان باشد در جمع معترضان اين رفتار انجام نشده است. يعني نمي توان اين رفتار را به حساب جمع گذاشت. ثالثا هيچ يک از سران جريان سبز چنين رفتارهايي و مشابه آن را مورد تاييد قرار ندادند. حتي درخواست مجوز براي اعتراض هم دادند که مورد تاييد وزارت کشور قرار نگرفت.

    نتيجه آنکه من نمي توانم اين رفتار را به حساب يک جريان بگذارم.

    ((مرگ فرستادن بر اصل ولايت فقيه ، مسلماني است ؟))

    اولا اين شعار يک واکنش به شعار مرگ بر ضد ولايت فقيه است. ثانيا در مخالفت با ولايت فقيه است. من مخالفت با ولايت فقيه را نشانه نامسلماني نمي دانم. زيرا بسياري از علما مخالف ولايت فقيه بوده اند.

    پاسخ

    خب بايد حدس ميزدم !شما هيچ علقه و آگاهي مسلماني نداريد . لزومي ندارد وانمود كنيد !كسي كه دركش از ولايت فقيه ديكتاتوري است و با آن به زعم خودش مخالف است در الفباي مسلماني اش مانده ! البته شايد بشود اسلام امثال رجوي را استثنا كرد !!!متاسفم كه با جماعتي تا اين حد مدعي ولي در نهايت بي اطلاعي مواجه هستيم !ميگوييد بسياري از علما مخالف ولايت فقيه بوده اند !! خنده دارتر و رسواتر از اين حرف نشنيده ام !عزيزم ! اين يك جمله پارادوكسيكال است :‏ وقتي ميگوييد يك عالم با ولايت فقيه مخالف است هيچ معنايي ندارد ! چون هر عالمي ، خودش يك ولي فقيه است و در محدوده خودش ولايت دارد ! در تاريخ شيعه هيچ فقيهي با ولايت فقيه مخالف نبوده عزيزم ! براي اين مسئله رجوع كنيد به كتاب ولايت فقيه آقاي منتظري و كتاب نظريات دولت در فقه شيعه تاليف آقاي كديور ! اين آقايان را كه ديگر قبول داريد !