• وبلاگ : اين راه بي نهايت
  • يادداشت : حاتمي کيا ؛ ققنوس به گل نشسته سيد مرتضي آويني
  • نظرات : 15 خصوصي ، 156 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مسلمان سبز 

    ((خب بايد حدس ميزدم !شما هيچ علقه و آگاهي مسلماني نداريد . لزومي ندارد وانمود كنيد))

    بي شک وقتي استناد من آيات و احاديث را حذف مي کنيد و از انتشارش جلوگيري مي کنيد دوست داريد وانمود کنيد من مسلمان نيستم. و وقتي به خود چنين اجازه اي مي دهيد طبيعي است که ديگران را در حال وانمودن مي بينيد.

    شما حتي به من اجازه نمي دهيد مسلماني منحرف و فريب خورده باشم که شما موسي وار با قول لين وارد عمل شويد. بلکه يکسره علقه من را به اسلام نفي مي کنيد.

    البته اين طور راحت تر است. هر کس با ما اختلاف نظر داشت يکي دو تا برچشب و صفت به او نسبت مي دهيم و خلاص. او باتطل است و ما حق.

    خواهش مي کنم امر و نهي را کنار بگذاريد . من فقط براي گفتگو آمده ام. اگر اشتباهي در برداشت و نقصي در آگاهي هست بگوييد تا در خلوتم به آنها بيانديشم و آن هنگام که فارغ از وانمودهاي احتمالي و به حکم آيه شريفه "و لو القي معاذيره" در برابر خودم صادق خواهم بود ان شاء الله. لطف کنيد جاي من فکر و عمل نکنيد.

    پاسخ

    برادر يا خواهر عزيز ! قبل از شما هم دوستاني بودند که به دعوي حذف يا سانسور نظرشان توسط بنده ، خواستند اتهاماتي مضاعف بر نويسنده وبلاگ وارد کنند . اما خوانندگان دائمي اين وبلاگ مي دانند که من ملحدانه ترين نظرات را هم هرگز حذف نميکنم ! اينقدر به منطقم معتقد هستم که براي اثبات يا پاسداري از آن به اين روشهاي حقيرانه مثل حذف يا ساسنور دست نزنم ! مي توانيد به 4-5 پست اخير مراجعه و کامنت ها را ملاحظه کنيد و از چند و چون ادعاي من مطلع شويد ! ...// دليل من براي اينکه مي گويم آگاهي و علقه مسلمانانه نداريد را توضيح دادم و آن بي خبري از مسئله اي به اين بداهت در آيين شيعي و مسلماني است ! شما وقتي به همين راحتي ولايت فقيه را مساوي با ديکتاتوري مي دانيد و ادعا مي کنيد بسياري از علما مخالف آن بوده اند ، طبيعتا کسي مثل من که دستي در اين مباحث دارد يقين مي کند داريد بدون اطلاع و هباءً منثوراً اظهار نظر مي کنيد و خب من حق دارم اينطور برداشت کنم که کسي که در مورد مسئله اي به اين بداهت دچار عدم آگاهي و بي اطلاعي است اما با جسارت تمام اظهار نظر ميكند ، قطعا در مسائل مبنايي و عميقتر اسلامي نمي تواند صاحب انديشه اي استوار و قابل اعتماد باشد .اينها را اضافه کنيد به توضيحاتي که در مورد رسوايي روز عاشورا و واکنش شما عرض کردم ... // کجاي حرفهاي من ، بوي امر و نهي داشت ؟ من هم خواهش ميکنم پيش فرضها و پيش داوريهاي ذهني تان را کنار بگذاريد و با خود من و حرفهايم مواجه شويد نه با تصاوير ذهنيتان ! ... اگر تندي کلامم اذيتتان کرده عذر ميخواهم اما به من حق بدهيد آنگاه که پايه کارم را بر صداقت با دوستان و خوانندگانم گذاشته ام ، وقتي اتهامي اينچنين بر من وارد مي شود ، برآشفته شوم ! // گفتيد فقط براي گفتگو آمده ايد ! بسيار عاليست ! هميشه مشتاق و شيفته گفت و شنود بوده ام و الان هم باب گفت و گو را باز کرده ام ! مي توانيم از بحث ولايت فقيه و چند و چون آن شروع کنيم . مبناي بحثمان هم کتاب ( دراسات في ولاية الفقيه ) تاليف آقاي منتظري و کتاب ( نظريه هاي دولت در فقه شيعه ) تاليف آقاي محسن کديور باشد ! اين آقايان را كه قبول داريد ؟ ... بسم الله ...