• وبلاگ : اين راه بي نهايت
  • يادداشت : حاتمي کيا ؛ ققنوس به گل نشسته سيد مرتضي آويني
  • نظرات : 15 خصوصي ، 156 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مسلمان سبز 

    هفت _ ((چه بگويم در مورد شما جماعت مدعي كه انگار نه انگار))

    مگر قرار بوده که ما مدعي نباشيم؟ مگر قرار بر اين بوده که با جماعتي غير مدعي بحث کنيد؟

    اين است که مي گويم شما طرف بحثتان در مقامي فروتر از خود مي بينيد.

    به هر حال البينه علي المدعي . ما دلايل را گفتيم. شما اگر استدلالي قوي تر از اظهار تعجب در نقض ادعاي ما را داريد بسم الله.

    هشت _ ((اما ابطحي و عطريانفر و حجاريان وقتي آن اعتراف را كردند كه دادگاه كاملا علني وبا حضور هيئت منصفه و وكلاي متهمين بود ! اينطور نيست ؟؟))

    منظور از دادگاه علني در تبصره يک آمده است. خبرنگاران کدام رسانه ها در جلسه دادگاه حضور داشتند؟؟

    از طرفي اين آقايان به حکم مسئوليت هايشان با وکلاي حاذق بسياري در ارتباط بودند. مي شود بگوييد نام وکلاي برجسته اي که از آنها دفاع کردند چه بود؟

    پاسخ

    هفت ) نه ! قرار نيست مدعي نباشيد اما نه تا اين حد ... // مدعي بودنتان از اين جهت است که همه رسوايي ها و قانون شکني هاو هتک حرمتها و تخريب اموال و ضايع کردن وقت و فرسودن روح و روان و آرامش مردم را به هيچ مي گيريد و خونسردانه حرف از قانون مي زنيد !! کدام يک از فعاليت هاي شما قانوني بوده ؟ کدام يک از تجمع هايتان ؟ کدام يک از خواسته هايتان ؟ شما اگر دغدغه قانون داشتيد به قضاوت روشن و منطقي مراجع قانوني تن مي داديد ! اين را به ياد داشته باشيد : با دروغ و قانون شکني نمي توان ادعاي صداقت و اقامه قانون داشت ! // هشت ) من از جدل متنفرم ولي ظاهرا شما به رغم اينکه تظاهر مي کنيد مخالف افکتهاي احساسي هستيد به اين افکتها علاقه بسياري داريد ! // خبرنگاران کدام رسانه ها در دادگاه حضور داشتند ؟؟ همه رسانه ها ! با همه سلايق ! حالا شماحتما مي خواهيد که خبرنگار فلان سايت بسته شده که خودش متهم است و پرونده دارد هم در دادگاه مي بود که نبوده ؟؟ضمنا چطور است که تا بحث مسجد لولاگر مي شود همه مي آيند و لينک کليپ موبايل مي دهند اما نوبت دادگاه که مي شود باءک تجرّ و بائي لا تجر ؟؟يعني دهها دوربين و خبرنگار و سايت و روزنامه به اندازه يک کليپ مجهول و مغشوش موبايل ارزش خبري و رسانه اي ندارند ؟؟