• وبلاگ : اين راه بي نهايت
  • يادداشت : حاتمي کيا ؛ ققنوس به گل نشسته سيد مرتضي آويني
  • نظرات : 15 خصوصي ، 156 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مسلمان سبز 

    نه _ ((لااقل اينقدر براي ابطحي احترام قائل باشيد که وقتي آمد حرفش را محکم و بي پرده گفت و هنوز هم به حرفش معتقد است ، در اين حرفها تشکيک نکنيد !))

    ما به کسي بي احترامي نمي کنيم. همان طور که علي(ع) فرموده اقراري که حاصل حبس و انفرادي و تهديد و شکنجه باشد ( در اولي که شک نداريد) ، نافذ نيست.

    بر فرض که نپذيرفتن حرف ابطحي بي احترامي به او باشد (که نيست) من بي احترامي به ابطحي را به بي احترامي به مولا و امامم ترجيح مي دهم.

    هنوز هم به حرفش معتقد است؟ مستند شما چيست؟ اگر يادتان باشد( که ان شاء الله هست) اين آقايان در پاسخ تشکيک آن روز مي گفتند ما وقتي بياييم بيرون همين حرف ها را خواهيم زد. کو؟ چرا نمي زنند همين حرف ها را؟

    ضمنا آقاي ابطحي در سالگرد آن دادگاه ها نوشت : پارسال مثل همچين روزي دادگاه داشتيم ، روز قبلش تمرين کرده بوديم ....

    پاسخ

    نه ) در مسئله پنج توضيح دادم که رجوع و استدلال به روايت و حديث کار شما نيست ! نياز به کار علمي و فنّي دارد که کمترين آن بحث اعتبار سندي ودلالي است !شما اگر مجتهديد که خب بفرماييد ، ولي اگر مقلد هستيد اجتهاد و استدلال بر روايات فقهي را به اهلش واگذاريد .خوشحال مي شوم بدانم چطور نپذيرفتن حرف ابطحي را بي حرمتي به او تلقي نمي کنيد ! گفتيد مستند من براي اينکه ميگويم ابطحي هنوز هم به حرفهايي که در دادگاه زد معتقد است ، چيست ؟ ( کو ؟ چرا نميزنند اين حرفها را ؟) يک نگاهي به وبلاگ آقاي ابطحي بيندازيد مي توانيد اين حرفها را بخوانيد . من واقعا متعجبم چطور به همين راحتي منکر مي شويد ؟ اين که ديگرروشن است برويد وبلاگ ايشان و بخوانيد حرفهايشان را ! حتي اگر نتوانيد همان حرفها را بيابيد ( که هست ) لااقل خلاف و مغاير آن را هم نميتوانيد ببينيد !نوشتيد : « آقاي ابطحي در سالگرد آن دادگاه ها نوشت : پارسال مثل همچين روزي دادگاه داشتيم ، روز قبلش تمرين کرده بوديم .... » خب که چي ؟ اين چه چيزي را ثابت مي کند ؟ کاش شهامت داشتيد و جاي نقطه چينها را با عين عبارات خودشان پُر مي کرديد !