• وبلاگ : اين راه بي نهايت
  • يادداشت : کلوزآپ از چهره خانم دکتر !!
  • نظرات : 17 خصوصي ، 75 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    ممنون بابت پاسخ

    بله يکي از دلايلش هم مي تونه هميني که شما ذکر کردين باشه..چون ما توقعمون از کسي که چادر روي سرش ميذاره خيلي زياده ولي متاسفانه اکثرا برعکس اون چيزهايي که از يه خانم محجبه چادري انتظار داريم را مي بينيم..چادر و چادري زياد وجه خوبي نداره توي مملکت ما

    من همون حجاب مانتو و روسري خانم هاي لبناني رو به حجاب خانم هاي نقاب دار ايراني که فقط از اسلام همينشو ياد گرفتن ترجيح ميدم..

    يه مسئله ديگه هم هست

    چرا همش همه جا حجاب توصيه ميشه به خانم ها من فکز ميکنم بجاي پارچه پيچ کردن خانمها که مبادا اقايون دچار فساد شوند بهتر است به اقايون کمي جنبه وقدرت کنترل هاي نفس را توصيه کنيم . شما براي چيده نشدن گلهاي پارک بهتر نيست فرهنگ احترام ومراقبت را ترويج کنيد تا اين که گلها را زير سيم خاردارو پلاستيک محصور کنيد؟؟

    باز هم تشکر

    پاسخ

    كاملا موافقم با بخش اول حرفهاتون ... و در مورد نكته دوم هم بله، همينطوره. يعني ما توي معارف دينمون، همونطور كه به خانمها توصيه حجاب و عفاف شده، به موازاتش به آقايون هم توصيه شده خودنگه دار باشن و روي نگاهشون مديريت كنن! اينها بايد گفته بشه و روش تاكيد هم بشه كه پروسه ايجاد يه جامعه عفيف، يه پروسه جمعي هست: هم آقايون بايد نگاه و رفتار عفيفانه داشته باشن و هم خانمها.