• وبلاگ : اين راه بي نهايت
  • يادداشت : کلوزآپ از چهره خانم دکتر !!
  • نظرات : 17 خصوصي ، 75 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام حاج آقا فيااضي. من که سال به سال نيام شما نمياين که...

    خوبين شما؟!

    از مطالبتون استفاده کردم. منظورم پست قبليه. خب راستش من کلا ولايت ايشون رو قبول ندارم. اما در مورد امام که گفتين خب تا حالا اصلا بهش دقت نکرده بودم و يه چيز خوب ياد گرفتم. اين راسته که خامنه اي امام زمان رو در خواب ديده و ايشون بهش گفتن که مجتبي پسرش نائب بر حقشه؟!

    (البته من مطمئنم که چنين چيزي در حقيقت اتفاق نيفتاده) حرف من اينه که اين شايعات صحت داره و چنين نقل قولي از خامنه اي شده؟؟؟!

    در مورد پست آخرتون هم که بله! واقعا ادم با نشستن پاي تلويزون دچار دو گانگي ميشه. چه برسه به بچه هاي کوچک که پاي اين رسانه ي قوي ميشينن. دلم به حال بچه هاي اين دوره و جوونهاي آينده نگرانه... ما که تو بچگيمون يه چيز بود به عنوان معيار الان به اينجا رسيديم و بعضي باورها هنوز هم تو ما سست هستند. چه برسه به اين بچه هاي کوچيک که از حالا چيزي محکمي به عنوان باور و اعتقاد ديده نميشه. متاسف شدم وقتي فرزند دختر خاله م که خيلي کوچيک هم هست( تازه 7-8 ساله) گفت من بزرگ شدم ميخوام پليش شم ا. ن. رو بکشم! بس که با ماهواره گوش و چشمم پر شده بود. و تو نقطه ي مقابل هم همينطوره...
    پاسخ

    سلام، ببخشيد ديگه ما سر به هواييم يادمون ميره به دوستان بزرگوارمون سر بزنيم :دي ... خب ناگفته پيداست كه اين خواب كاملا ساختگيه و چنين نقل قولي هم از رهبر عزيزمون وجود نداره . اين نقل قولهاي ساختگي رو يه عده مي سازن و بعد هم ميشينن همين چيزهايي كه خودشون ساختند رو نقد ميكنن و نسبتهاي دروغ به اين و اون ميدن. ايشون بيشتر از هر كسي نسبت به اينطور حرفها حساسيت دارند. نمونه اش هم همين ديداري كه چند روز قبل نمايندگان مجلس با ايشون داشتند . يكي از نماينده ها داشته در مورد خود آقا حرف ميزده و تعريف و تمجيد مي كرده كه ايشون ابراز نارضايتي و نارحتي كردند از اينطور حرفها ... اون نكته اي كه در مورد تاثير رسانه گفتيد واقعا نگران كنندس . كار خانواده ها و مديران فرهنگي خيلي حساس و سنگين شده و متاسفانه خودشون كه دارن چرت مي زنن!! با خيال رااااااااااااااااااااااااااااحت!