• وبلاگ : اين راه بي نهايت
  • يادداشت : مهارت ارتباط با جنس مخالف
  • نظرات : 11 خصوصي ، 56 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    کليدي ترين مولفه اي که فرموديد مولفه دوم بود. و اين مولفه همانطور که فرموديد با تلاش خود ما پسر و دخترها و جوان ها محقق مي شود اما براي تحقق آن زمينه هايي لازم است که بخش عمده اي از آن از توان ما خارج است.
    به نظرم هر گاه تمام مظاهر "تاکيد" و "تحريک" جنسيتي پيرامونمان کمرنگ و نهايتا حذف شود ميشود نگاهي مناسب با مولفه دوم به طرف مقابل داشت و اين مورد هم توان مديريتي و زمينه اجرايي لازم خود را مي طلبد.
    البته در بعد فردي انجام اين کار بسته به اراده و تقواي هر فرد دارد اما در مورد طرف مقابل نمي توان اينچنين اظهار نظر کرد. در واقع از آنجايي که ممکن است و البته احتمالش بسيار زياد است!!! که طرف مقابل در ارتباط با شما نگاه جنسيتي داشته باشد بنابراين شما در نهايت عذاب مجبور به رفتار و ارتباط با نگاه جنسيتي هستيد تا رفتار انساني! اميدوارم منظورم آخرم را خوب شرح داده باشم و دچار سوء برداشت نشود ...
    پاسخ

    صحيح مي فرماييد! براي تحقق مولفه ي دوم، زمينه هايي نيازه که عرض کردم متولّيانش کساني هستند که يا خوابند و يا گرفتار!...در مورد مسئله اي که گفتيد، موافق نيستم در برابر کسي که به رابطه مون نگاه جنسيتي داره، ما هم مجبور باشيم رفتاري با نگاه جنسيتي داشته باشيم! ميتونيم با واکنش رفتاري خاصي که اتخاذ مي کنيم، طرف مقابل رو مجبور به رفتار انساني کنيم... نهايتش اينه که رابطه رو قطع يا به حداقل مي رسونيم ديگه.