• وبلاگ : اين راه بي نهايت
  • يادداشت : مهارت ارتباط با جنس مخالف
  • نظرات : 11 خصوصي ، 56 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    عرض کردم : "در واقع از آنجايي که ممکن است و البته احتمالش بسيار زياد است!!! که طرف مقابل در ارتباط با شما نگاه جنسيتي داشته باشد بنابراين شما در نهايت عذاب مجبور به رفتار و ارتباط با نگاه جنسيتي هستيد تا رفتار انساني! اميدوارم منظور آخرم را خوب شرح داده باشم و دچار سوء برداشت نشود ..."
    و فرموديد : "موافق نيستم در برابر کسي که به رابطه مون نگاه جنسيتي داره، ما هم مجبور باشيم رفتاري با نگاه جنسيتي داشته باشيم! ميتونيم با واکنش رفتاري خاصي که اتخاذ مي کنيم، طرف مقابل رو مجبور به رفتار انساني کنيم... نهايتش اينه که رابطه رو قطع يا به حداقل مي رسونيم ديگه."
    منظور بنده از نگاه جنسيتي به فردي که در رفتار با شما نگاه جنسيتي دارد اين است :
    از آنجايي که اصولا زمينه هاي لازم براي حذف رفتار جنسيتي در ارتباط متقابل دختر و پسر وجود ندارد و همچنين توجه به تقوا در رفتارهاي فردي و اجتماعي اغلب ما مهجور مانده، لذا در برخورد با فردي که در صورت مسئله مطرح شد نهايتا مجبور مي شويد رابطه را به حداقل و بلکه به صفر برسانيد و اين همان نگاه جنسيتي موردنظر بنده است.
    يعني اينکه مجبوريد به چشم انساني به وي بنگريد که جنس مخالف شماست و نگاه جنسيتي در ارتباط با شما دارد و اين مانع از ادامه رابطه (در موارد لزومي که چند نمونه اش را در پست ايراد فرموديد) مي شود و ترجيح مي دهيد و بايد عطايش را به لقايش بخشيد ...
    ان شاء الله که ديگر ابهامي نداشته باشد.
    پاسخ

    نه ديگه الان حل شد... ممنونم بابت توضيحات